fredag 10 augusti 2012

När tröttheten hinner ikapp

Efter att jag ätit rann all energi av mig, har märkt att jag varit lite slut idag med resan och allt men nu då Adam sover för natten och stressen släpper faller ögonen ihop. Efter att jag fixat om Adams försäkring och gnällt över hur dyr den var ( perspektivet sattes av Anton då han påpekade mitt senaste inköp..han har ju nog en point ) inser jag att den bästa idéen är att gå och dra täcket över huvudet. Också Anton blev fast framför datorn med firma ärenden. Så dit for det golvläggandet. Vilket också det ledde till en del tjabbel.

Det är alltid samma visa, då jag varit ifrån Anton och saknat honom en tid lyckas vi alltid bli i kina om något då vi ses igen. Mycket känslor som far hit och dit. Därför är det också bättre att sova och istället vara snälla och glada imorgon. Då skall golvens fixas! tack för idag, slut för idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar