tisdag 28 augusti 2012

11 veckor

Men det känns inte som att det är Adams veckodag då det inte firats med hans fammo&faffa, Dom hade andra planer för dagen, kanske det också är dags att sluta fira nu? Nåjo vi har haft mycket annat roligt på G idag istället. Först var gudmor Lelle hit med presenter till oss alla från Rom. Adam fick super fina bokstäver A D A M och kläder :) jag fick en fin lite gåva från Italien, Limoncello <3 (tonårsminnen) och Anton en korköppnare. Sen for vi iväg till Paulina och Niko på kaffe och pratstund :) riktigt trevligt! Och jag klarade av att stå emot kladdkakan :p (pluss poäng till mig!) nu på kvällen knackade ännu Karin på, så jag hade trevligt prat sällskap så länge som jag diskade. Nu bakar jag semlor och om en stund skall vi äta dem till kvälsmål medans vi kollar på Hollywood fruar. En kopp te på det ännu och sen blir det gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar