söndag 12 augusti 2012

Annorlunda morgonlyx

Somnade inte om efter att Adam ammats. Istället gick jag och tog en varm, lång, skön och välbehövlig dusch. Super skönt att göra det i vetskapen att Anton är hemma och tar hand om Adam, om han skulle vakna t.ex. Efter duschen tog jag genast och började med det som står på dagens agenda, nämligen att städa och ordna här i hemmet. Så nu snurrar första bykmaskinen, alla kläder är invikta i skåpen eller slängda i bykkorgen och rese väskan är upp packad. Nu för tiden känns det lyxigt att få gå och plocka och städa för sig själv, konstigt men sant!

Nu blev det en amningspaus och sen skall jag börja ordna i det gråa rummet (alltså "kontoret") har en massa mappar och papper som jag skall hå igenom och se vad allt som BEHÖVER sparas. Så att sådant är på G denna söndagsmorgon.

Pappa och son såg så mysiga ut då de sov här för en stund sedan, så jag kunde inte motstå att fota, ett bloggsyndrom skulle jag vilja påstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar