fredag 10 augusti 2012

Fixning i hemmet och planering mitt i natten

Det var meningen att BÅDA rummen (kontor/gästrum & Adams) skulle vara färdig fixade nu då vi kommer hem idag. Men så hade Adams rums tapeter såklart haft någo fel så att super tapetseraren svärfar inte kunde lägga upp dem på väggen. Typiskt! Det kan va att vi inte får den nya tapeterna före måndagen.. Det andra rummet saknar bara golv så det hoppas jagat hinner fixas i helgen. Sen kan vi äntligen börja inreda vardagsrummet, för nu flyttar skrivborden till kontoret.

Så inatt då jag ammande låg jag och planerade och funderade på HUR allt skall fixas. Vill jätte gärna ha en 5*5 rutors stor Ikea expedit hylla i vardagsrummet, annors tror jag vi klarar oss på det vi redan har (en ny soffa skulle inte heller sitta helt fel ;) )

Nej nu borde jag vila ögnen en stund till. Adam somnade redan om och vi har start hemåt igen om typ 2,5h. Vid närmare eftertanke kan det hända att det inte lönar sig att somna mera?!? Nåjo vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar