fredag 3 augusti 2012

Duktiga mamman?

Efter att Adam ätit var det igen dags för en promenad. Satte Adam i vagnen och traskade iväg. Gick min vanliga länk och det är otroligt hur han kan vakna på samma ställe varje gång.. Nåjo en km gallskrek han, samtidigt började regnet att ösa ner och allt kändes rätt jävligt. Mötte en mamma med vagn och en trotsig gallskrikande 3åring på cykel. Vi såg på varandra cv log lite. Jag såg hur hon tänkte att "vänta bara tills din bebis till äldre " jag traskade vidare med min gallskrikande bebis och tänkte för mig själv att det ändå inte är så farligt :) sen lade jag nappen åt honom och han somnade snällt om <3 regnet där emot gav inte upp, så jag ser ut som en dränkt katt. Men nu är iaf dagens motion avklarad. Nu får Adam vara i sittern så länge som jag duschar. Hoppas han är nöjd så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar