lördag 11 april 2015

med ett naket ringfinger

Det som inte får hända hände i onsdags..

FAN så ledsen jag varit de senaste dagarna. I onsdags åkte vi och simma, Lelle, Anton, Jag och alla 4 barn ( 2 egna + min kusiner). Efter som jag ju gått ner lite i vikt (hurra hurra hurra!!) så har också min förlovningsring blivit lite stor, den blir extra lös i simhallar då vattnet ändå är rätt kallt. Nåja smart som jag var tor jag bort den innan vi gick och simmade, tyvärr räckte inte smartheten hela vägen eftersom jag FUCKING glömde ringen efter mig i klädskåpet. 

HUR JÄVLA SLARVIG får man bli?



Som tur va heter det ju att guld hittar tillbaka till sin ägare, och idag ringde de från Caribia och meddelade att de hittat ringen. (Anton ringde dit genast då jag märkte att jag lämnat ringen efter mig) Det har minsann känts tomt på mitt finger utan ringen, har man haft den där i över 5 år så hör den liksom ihop med kroppen nästan. I morgon åker vi och hämtar tillbaka den. 

*drar en lättnadens suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar