tisdag 12 maj 2015

bloggtorka

Just nu är jag nog inne i någon form av bloggtorka. Jag hittar liksom inte på saker som skulle vara intressanta att skriva om. Inte hade ni några frågor heller, så vi har väl det mesta på klart just nu?!? Igår inledde vi sista veckan med en bebis här hemma, vår lilla fröken blir ju 1 år nu på måndag. G A L E T! Idag var vi och kollade tänderna på fröken, eller tja dom räknade tänderna då hon gallskrek. Sen fick hon en tandborste och så pratade vi om matvanor. Inget nytt direkt, är mer nervös för våran snart 3 åring som skall på koll om någon vecka. Det behöver nämligen inte alls vara så självklart att han över huvudtaget öppnar munnen, men den tiden den sorgen. 

Annat då? Inte mycket nytt, träningen fungerar, maten fungerar, humöret är från en annan planet 
( orsaken kom fram på helgen.. MENS..*hurra*) 

Nej nu ska jag sluta innan jag svamlar sönder detta inlägg. Ska försöka få lite mera tid framför datorn, så kanske jag skulle prestera lite mera. 


bilden tagen för exakt 1 år sedan. Lite rundare runt magen då 


en liten Adde får också vara med, tänk så snabbt 1 år kan gå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar