tisdag 26 maj 2015

always look on the bright side of life..

Alltså denna dag har verkligen inte varit den bästa. Griniga, gnälliga kids (mammastoltheten var som bortblåst efter en eftermiddag med bara skrik och bråk, blir galen av att höra MAAAAAAAAAMMAAAAAAAA med gnällig röst 1000 gånger på en dag, seriöst alltså GALEN!) Skulle via posten för att söka ut ett paket, fick lappen förra veckan och nu hade ju dom då skickat iväg paketet tillbaka till avsändaren. TACK SÅ SATAN, men enligt tjejen i kassan var det "inte hennes problem att någon annan slarvat bort lappen och satt den för sent i vår postlåda", # älskar postens kundservice! Nåja hem kom jag, fick duscha i pissljummet vatten efter gymmet. # kul att bo med en bonde! Nåja skulle natta Saga och sen ta det lite lugnt. Men som kronan på värket krönte Saga denna skitdag med att SPY NER hela vår säng, sig själv och mig. Nu sover fröken, men jag kan inte slappna av alls, är alltid rädd att hon skall rulla över på rygg och börja spy igen.. usch hemska tanke. Behöver jag säga att jag har lite vårt att se något positivt med denna dag. För att inte vara för neggo, och bara spy galla över denna pisstisdag, tänker jag nu lista 10 positiva saker istället: Så here we go, pisstisdagens 10 positiva.



De sku verkligen vara pinsamt om jag berättade att det tog över 30 min att komma på 10 positiva saker idag. Fan vad sur jag är, mest är jag ju sur på mig själv för att jag är sur. Liksom ryck upp dej, tänkpositivt eller dra någo gammalt över dej och sov lite extra. Det där sista alternativet lät väldigt lockande. Sätter punkt här. Hoppas jag vaknar gladare i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar