torsdag 13 mars 2014

som ett barn på julafton

Idag kom det efterlängtade meddelandet att vagnen anlänt, ÄNTLIGEN! Ikväll har vi monterat ihop vagnen och provat den lite här inne. Hittills måste jag säga att jag är super nöjd, den är smidig trotts att den är en syskonvagn. Den är snygg, den har allt det som vi vill ha hos en vagn. Några små bilder på det då, modellen som sitter i vagnen var inte helt med på noterna så det blev inga invecklade bilder idag. I morgon skall den premiär köras ute, längtar. (jag vet att man inte får vara såhär materialistisk men alltså jag är på riktigt så glad nu, för nu är vi redo för bebis )


så klart skulle Olle dockan prova bebisens liggdel 


och den stolta pappan får vara med på ett hörn.

Nu får vi då packa ner liggdelen några veckor och köra med vagnen i mono-läge. Men snart, snart ska där ligga en liten lillasyster bredvid Adam. Behöver jag säga att jag längtar?

1 kommentar: