måndag 24 mars 2014

En fin start på dagen

Måndag igen då, veckorna rusar fram! Känns som att jag inte riktigt har allt på koll inför vår kommande bebis, även om vi nog har det egentligen. Främst beror det kanske på att jag inte riktigt hunnit börja längta ännu. Har så fullt upp med allt annat så jag glömmer seriöst bort att det inte är länge kvar mera.

Tillbaka till idag då, Adam sov hela natten i sin egna säng (stolt mamma) och det gjorde också att jag sov skönt hela långa natten. Då han vaknade var han pigg och glad, vilket så klart gör att påklädning och övriga morgonsysslor går så mycket bättre. Vi satte oss i bilen med glada miner och vinkade hejdå vid dagis fortfarande glada och nöjda. Dessa mornar är de absolut bästa!

Nu då jag kom hem igen är det dags att börja på med skolarbete. Ska försöka hinna klart med något innan jag får starta iväg till skolan. Dagens frulle blev en riktigt ordentlig en. Te, bröd och smoothie. Så nu borde jag minsann ha energi för någon timme igen. Ha en skön måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar