fredag 21 mars 2014

ljuva veckoslut

Oj denna vecka har verkligen rusat förbi, bara en vecka kvar nu innan jag skall ut på praktik. Måste erkänna att jag är rätt så nervös för det. Men hoppas så klart att de ska gå bra. Igår var det rådis kontroll, man går inte lika ofta där med andra barnet som med första, lite synd kan jag tycka som tycker det är kul att gå dit. Allt såg bra ut med oss i alla fall, lilla fröken ligger nu med huvudet neråt. Hon hinner ju så klart vända på sig ännu några gånger men hoppas att hon skulle hållas så tills hon ploppar ut. Sammandragningar är något som jag känner av dagligen, men de flesta gör inte ont ännu så det är ju bra. Vill nog inte att fröken skall kika ut riktigt ännu! På rådis tyckte dom att jag borde ta det lite extra lugnt de kommande veckorna, men det är ju inte det lättaste med en vilding som busar här hemma. Men vi gör så gott vi kan. Nu ligger vi som två maskar i soffan och slö tittar på let´s dance. Njuter av att inte ha några måsten under helgen. Hoppas att ni alla fina där ute får en skön fredagkväll.

Här kommer två gamla bilder från höst/vintern 2012

november -12 vår resa till turkiet, längtar till värmen just nu. Att inte behöva klä på sig en massa kläder för att kunna gå ut, hoppas att sommaren kommer snart!

Lilla gulle gubben vår, tänk så mycket dessa små godingar ändrar på lite på ett år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar