söndag 2 mars 2014

en månad sen sist

det tycks inte vara meningen att jag skall blogga aktivt mera, lite trist är det ju eftersom jag själv tycker att det är kul att gå tillbaka i arkivet och se vad vi grejat med. Kanske kommer ivern sen då jag bli hemma igen, då vi gör något annat än bara skolarbeten och sånt? eller så får jag väl ge mig och inse att blogg eran i mitt liv har vari och fari. Vi får se..

En liten uppdatering från oss är i alla fall att Adam börjat prata massor, han har ord för det mesta nu tycker jag själv. Sen är det ju klart att vi som känner honom kan tolka honom. Men det känns iaf skönt att vi kan kommunicera. Det är främst traktorer och bilar som intresserar våran lilla kille. Så vi pratar mycket om dessa saker, försöker få in honom på andra ämnen också men oftast slutar det ändå med någon traktor diskussion. Själv mår jag väl som man kan vänta sig i vecka 31(!) fogarna värker rätt mycket, sammandragningar och svullen. Längtar efter maj, efter att få träffa lillasyster i magen. Ser framemot denna utmaning med en skräckblandad förtjusning.

Adams fammo och faffa har skaffat en hundvalp så den har vi också hälsat på några gånger. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar