torsdag 19 juli 2012

vänner och bekanta?

Vi har många fina vänner och bekanta, men en sak som jag saknar här i trakten är andra mammor och bebisar att umgås med på dagarna. Så om DU också är mammaledig och vill ha lite sällskap på vagnspromenaderna eller på en kaffe så hojta till. Skulle vara så kul att få några mamma kompisar här i närheten. Och jag och Adam är nor riktigt roliga att umgås med ;) Uppe i Österbotten har jag ju några, men dem träffar jag ju så sällan. Som tur är finns ju ändå FB, bloggar och telefoner :) så det går ju bra att hålla kontakten, men man tar ju inte en vagnspromenad via facebook direkt.

Nu låter det som att jag inte är nöjd med våra andra vänner, så är inte alls fallet. Men skulle gärna utöka bekantskapskretsen med flera folk! Om nån vill komma på promenader med oss utan vagn går det också bra :) bara att meddela! Nu börjar detta låta som en kontaktannons så jag tror jag slutar här, men helt på riktigt ta kontakt om ni vill umgås!


2 kommentarer:

  1. Vi kommer gärna med på vagnspromenader. Blev själv nyligen så desperat att jag la ut en liknande "kontaktannons " på facebook... :-) vi e vänner på fb så vi kunde ju fundera på nån dag som skulle passa. har en 4-månaders pojke och en 2,5 årig pojke härhemma. H. Martina Holmström

    Haha det här låter ju knäppt att skriva men vad gör man, mammalivet är ensamt ibland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad kul med sällskap :) vi får ta och höras närmare via FB :)

      Radera