söndag 8 juli 2012

Hur var teatern då?

Jo den var super bra. Både allvarlig och rolig på samma gång, mycket humor och bra musik. Kändes väldigt konstigt att vara ifrån Adam i 3 timmar, men han hade hur bra som helst här hemma med mommo. Visst saknade jag vår lilla kille men jag kände ändå att jag kunde njuta av teatern. Han hade fått lite flaska och sovit och kakkat. Ja allt det som han vanligtvis också gör :) men då jag ammade honom följande gång mös vi nog lite extra. Han fick snutta lite längre än jag annars brukar låta honom göra. Bra så, nu har vi provat på att ha barnvakt på riktigt. Fast vi lite övade redan i Korpo då fammo och faffa var med Adam så länge som vi for till butiken. Nu skall vi nog börja gå och sova, Adam sover redan och de små mostrarna ligger och läser i gästrummet. En bra söndag har detta varit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar