onsdag 4 juli 2012

Så var vi hemma igen

Efter flera dagars galej. Det har varit så skönt ute på stugan. Smakade riktigt trä att måsta åka hem, men Anton ska ju på jobb imorgon (vart for dessa pappaledighets veckor?) får se vad Adam och jag hittar på nu då vi blir ensamma på dagarna. Imorgon tror jag i alla fall att vi bara skall ta det lugnt. Gå en sväng till butiken och handla lite och gå på en promenad eller 2. Det skall ju vara lika fint väder som idag sp ute vill jag i alla fall hinna vara, hoppas bara Adam vill sova. Men det ser vi imorgon. Nu ska jag och Anton mysa lite och kolla ett avsnitt HIMYM sen är det sov dags, om inte Adam har andra planer för mig då vill säga ;) (nu då Anton börjar jobba betyder det att det är jag som skall fixa nätterna, är nästan lite nervös!)

En bra sista dag på pappaledigheten har det i alla fall varit. Vi hann till skanssi och köpa HIMYM säsong 5, vi han hälsa på adams Fammo och faffa plus att vi var ner och umgicks med Adams kusiner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar