måndag 16 juli 2012

Måndag igen

Nu är vardagen här på riktigt! Förra veckan var ju fullspäckad av roligheter, vi hade ju gäster hela veckan lång vilket betyder att vi inte hade någon vanlig vardag. Men nu är vi tillbaka i rullorna igen. Vilket är både trist och skönt. Det  var super kul med sällskap, men det är skönt att inte behöva fundera på någon annan än mig själv och Adam. Ingen stress med lunch och sånt, jag äter då jag hinner och Adam serveras mat då han är hungrig ;)  Med mostrarna hade vi i alla fall en super vecka. Här kommer lite bildkollage som jag lekt med på instaframe, (skit kul app förresten!)

 
 Det var mycket Adam mys, vi hängde på stranden varje dag och så var vi också och kollade in gruvan. Hoppas att tjejerna hittar hit snart igen!

Sen kom ju min faster, hennes man och mina kusiner också hit över helgen. Då var det fullrulle i huset 5 barn och 4 vuxna. Som tur har vi en stor lägenhet och alla rymdes riktigt bra. Med kusinerna var vi sen också och kollade på brandbilar, hoppade i hoppslott och lekte i parken.

Tror att vi alla hade det super kul, det verkar i alla fall så då man ser på fotona i telefonen :)


Vädret är lika tråkigt här som det varit de senaste dagarna. Vill inte ha värme men lite sol, eller i alla fall inte ösregn! Adam sover rätt så dåligt på dagen OM man inte går ut och gå med honom. Men jag har inte någon lust att bli blöt och kall i regnet. Kanske det blir bättre mot kvällen? Nå nu vaknade Adam igen, får se vad vi hittar på nu. 2 timmar ännu och sen kommer pappa hem igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar