tisdag 1 september 2015

Idag kom SUGET istället

Om gårdagen gick i PMS-humörets tecken så går dagen i PMS-SUGETS. Fy FASIKEN vad jag är SÖTSUGEN just nu. Riktigt sådär horribelt, sådär att jag ätit min lunch (och är riktigt mätt i magen) och känner att jag nu kunde "avsluta" med en chokladplatta eller två. Har inget hemma, SOM TUR! För om jag hade det så hade jag nog ätit upp det redan. Kanske till och med slukat pappret, bara för att jag är så sugen.

visst kunde jag ju sleva ihop en sats med dadelbollar, men jag VÅGAR inte. Jag skulle seriöst klämma i mig alla bollarna på 3 röda och sen må dåligt över det. Så nej, idag blir det nog inte ens dadelbollar, litar inte på mig själv. HAHAHAHA!

Vad gör man sen då? Då man är så otroligt sugen. HUR botar man det? De vanliga tipsen, att äta mat och dricka något fungerade inte. Stod redan med en sked i ena handen och jordnötssmöret i den andra, men hindrade mig sen i alla fall. Någon gräns får det vara! Man kan inte börja äta det med sked från en burk, för DÅ finns det inte något slut innan hela burken är tom. Försökte till och med lura mig själv lite, en CELSIUS med cola smak, det ger ju god smak i minnen och lite sött är det också. Men nej, inte ens det hjälpte. *typsikt* Jag lägger mitt sista hopp på kaffet nu, efter maten kaffet brukar stilla suget. Om inte det hjälper så börjar jag gråta. 

HUR GÖR DU, för att stilla ditt PMS-sug? 
eller ger du efter varje månad och tillåter dig att frossa lite extra? 

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0686145017"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar