måndag 7 september 2015

ÄNTLIGEN måndag

Hejsan! Det blev visst en bloggfri helg, uppsis. Hoppas ni överlevde helgen också utan mina inlägg, hihihi. Helt som att jag har så HC fans att dom gråter om jag inte uppdaterar. Okej, jag skall sluta försöka krysta fram roligheter såhär på en måndag morgon och istället bara konstatera att jag är så JÄTTE SUPER nöjd över att förra veckan äntligen är slut. Som jag nämnde flera gånger (förlåt alltså, vitsi jag var negativ förra veckan!!) så hade jag verkligen inte något vidare humör förra veckan. Trodde ju själv att jag bara var någon dag / timme ifrån att få mens, men NEJ ingen mens ännu heller. (nej nej nej jag är inte pregnant heller, LOVAR!) Har bara rätt så oregelbunden mens, 26-32 dagar typ. OJOJOJOJOJ NU hoppas intressesmurfarna riktigt högt känner jag. Näää, jag har nog lite svårt att komma igång idag märker jag.

Igår hade vi kalas här hemma, vi firade Anton (som alltså fyllde 27!!!!!!!! på tisdagen, det kan jag har glömt att nämna. Men NU vet ni) och jag slog riktigt på stora trummorna och bakade två OLIKA sorters kakor. VÄRLDENS godaste kladdkaka OCH VÄRLDENS godaste cheescake. (vad kul det måste vara att läsa en så ödmjuk människas blogg, såhär på måndagsmorgonen/förmiddagen) Hade faktiskt tänkt att jag också skulle äta lite kaka igår, avsluta skitveckan med lite gott och ta nya tag idag igen. MEN alltså nääää, de va liksom inte så gott som jag hade tänkt. Blev riktigt besviken då jag skulle mumsa i mig lite av kladdkakan och den bara var så otroligt SÖT. Alltså den är ju god, HALLÅ skrev just att den är världens godaste! Men ändå så var det inte så gott som jag hade drömt om. Några bitar mörkchoklad till kaffet var mycket godare. Lite trist sådär, om mitt hälsosamma liv förstört min "äta och njuta av kladdkaka" upplevelse. Hahaha, det är väl smällar man får ta. Hellre den vägen, istället för att det skulle ha varit MEGA gott och jag hade klämt i mig alla rester från kalaset redan igår på kvällen/natten.


men se nu själva, <3 choklad med choklad och lite till choklad.

Skönt måndag till dej, vi hörs!


1 kommentar: