torsdag 6 september 2012

Ett steg fram

Och två tillbaka. Gårdagen var ingen lyckad dag om man ser på livsstilen. Först stannade vi på lunch i McDonalds, hälsosamt värre! Sen åt jag både en glass och en halv bulle. Glassen var jag sugen på men bullen var skit onödig! På kvällen åt jag den ännu chokladpudding som vi hade i kylskåpet, till vilken nytta?!? Söta öde ändå. Dessutom slank det ner pingvinpastiller både här och där.. Nåjo det var gårdagen, det ända som jag nu kan göra är ju att se till att dagen idag blir bättre! Blicka framåt och vara nöjd över alla goda beslut som fattats tidigare i veckan!

Ringde tandläkaren igår också, fick bara rådet att ta värkmedicin då det behövs.

Ska försöka skärpa mig med bloggandet nu igen, skulle gärna hitta lite ny inspiration någon stans ifrån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar