måndag 17 september 2012

Ny vecka

För att summera förra veckan måste jag ändå påstå att den var bra! Komigång med träningen och ät rätt så hälsosamt (om vi glömmer bort svärmors plättar med grädde och sylt igår). Idag har jag varit väldigt duktig, har ätit både lunch och middag. Nu blir det hembakt semla som kvällsmat medans vi kollar på "ensam mamma söker". Ny duschad och trött efter dagens zumba. Så skönt, även om kroppen minsan inte är vad den brukar vara. Men jag skyller fan på graviditeten!

Hur känns det att åka iväg från Adam för att träna då? Bättre än jag trott, intalar mig att det är viktigt för både Adam och Anton att dom får tumis tid. Jag BEHÖVER inte ensam tid för mig själv, men Adam BEHÖVER kanske lite ensam tid med pappa?!? Lite så tänker jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar