söndag 9 september 2012

Adam Axel Emil

Så var sonen döpt, allt gick så bra. Adam var snäll hela långa dagen, han sade inte mycket under dopet och sedan orkade han bra umgås med alla gästerna på festen. Jag är riktigt rörd över hur fint allting blev. Jag Lelle och Julli (syster) sjöng en sång i kyrkan, och det gick kanske inte helt felfritt men oj vad fint det var. Tillslut var det riktigt svårt att veta vart man skulle kolla eftersom så många blev rörda. Höll själv på att börja gråta i ett skede men höll mig.

Hoppas på att vi skall få en massa fina bilder av folk här i dagarna. Har nog några ren men tror jag sparar dem tills imorgon. Skall också fota alla fina presenter som Adam fick, helt otroligt så mycket fint och fyndigt folk hittar på att ge. Ikväll kan ni i alla fall få se hur fin kaka prinsen hade <3


Nu skall jag och Anton gå i bastun och sen är det sovdags för oss också. Trötta är vi efter en lyckad men lång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar