onsdag 14 november 2012

Tillbaka i vardagen

Så har vi landat igen, efter resan och begravningen. Nu är alla väskor upp packade och vi har proppfulla byk-korgar. Jag har återgått till att gå till gymmet, umgås med min älskade lilla familj och däremellan fixa lite smått här hemma. HUR mår jag då? om vi börjar med

RESAN

Resan gick riktigt bra, förutom att vi vuxna drabbades av någon form av matförgiftning. Alla var mer eller mindre dåliga i olika repriser. Däremellan hann jag också simma, sola, läsa en bok och äta en massa god mat. Hotellet var super fint och stort. Adam skötte sig exemplariskt, inte ens flygresan var något problem. Här kommer några bilder som får tala för sig själva och beskriva resan. 










Tror att det får räcka för detta inlägg nu. Har en bröddeg som skall bakas ut idag ännu, och sen skall jag sova. En ny dag imorgon igen, lite så som jag lever just nu. En dag i taget, sakta men säkert börjar jag förstå att fammo inte längre finns här med oss på jorden. Och det känns så otroligt jobbigt att jag bara klarar av att inse det en stund och sen måste jag fokusera på något annat igen. Tack Gud för ADAM <3

1 kommentar: