onsdag 21 november 2012

Hurra för oss!

Tänka sig att vi kom oss iväg till familjecafeet idag. Riktigt roligt, lite nya ansikten igen. Dessutom var mina kusiner där så det var ju kul att se dem. Även om dom nog tyckte att jag var på lite fel ställe. Lite kaffe och småprat hann vi i alla fall med.

Nu sover lillkillen ute i vagnen och jag unnar mig lite TVtid. En kopp glögg och två skivor limpa ( som JAG bakat själv). Men snart vaknar väl lillkillen igen, då skall vi duka fram lite lunch, potatis tror jag att det får bli idag. Tror vi kör på bara potatis nu istället, Adam hade lite ont i magen igår kväll så jag antar att palsternacka inte riktigt passade lilla magen ännu. Så nu provar vi då ca 1 msk potatis+bröstmjölk och sen risgröt på kvällen. (inte så intressant för er läsare kanske men jag skriver det i alla fall så att jag själv skall minnas, kan ju vara bra att veta senare :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar