fredag 23 november 2012

Sköna fredag

VARNING! vill du inte läsa om hur skön och bra fredag vi haft idag så skippa detta inlägg. det handlar nämligen bara om positiva saker! haha vill inte värka vara någon "fröken lycklig" (som i solsidan)

Fredag eftermiddagen började med middag, sen lade vi Adam i vagnen och traskade till kyrkan. Församlingen har i stan hade ordnat en kvällsmässa i kyrkan där man sjöng en massa sånger från skriftskolan. Jätte roligt var de i alla fall och Adam orkade bra och somnade sen <3

Efter kyrkan gick vi på en promenad, Anton syster och jag + Adam då såklart. Vi gick och kikade på hus och hade det riktigt trevligt. Sen traskade vi hem och fixade kvällsgröt för Adam. Idag åt han en tredjedels smakisportion med plommon. Fredagsmys framför TVn med 100g godis (köpte en påse aakkoset förre fredagen, åt 100g då och 100 g idag så nu har jag ännu 100g kvar till nästa helg ;) ) Imorgon blir det gym på morgonen, julgatans öppning och sen mat hos mamma.

Och ja jag vet att mina bildlösa inlägg är skit tråkiga, men då jag bloggar från datorn och har bilderna på telefonen så går det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar