måndag 8 april 2013

Om att känna sig själv

Jag kunde inte hålla mig, trotsade flunsan och åkte iväg till gymmet. Hade som tanke att jag gör så mycket som jag orkar och det gjorde jag också, 40 minuter orkade jag. Sen for jag hem. Allt känns så mycket bättre nu. Behövde lite endorfiner i min kropp. Det har varit för mycket nu, jag känner att jag inte riktigt har koll. Borde börja nysta och ta tag i sorgeprosesserna. Har sopat det under mattan och nu efter faffas begravning känns det som att allt bubblat upp till ytan. Mycket tung och jobbigt faktiskt. Men det gäller att kämpa vidare, hålla blicken högt och ta vara på de dagar vi har.



Jag saknar min fammo något så otroligt mycket <3 Du finns för alltid i mitt hjärta!
Bilden är från vår resa till turkiet 2011, fammo åkte rutschbana!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar