onsdag 10 april 2013

läkare

Ringde läkaren idag, det knastrar i mitt öra så jag tänkte att det är bäst att kolla upp både mina och lillkillens öron innan vi åker iväg. Men allt såg bra ut, vilket ju är skönt. Så nu hoppas jag bara att vi snabbt som attans skulle bli friska.

Det blir nog inget gym idag, känner mig så sugen men jag måste hejda mig. Måste vila nu och bli helt frisk, jag hinner träna sen då vi kommer hem från Sverige. Dessutom kan man ju gå ut och gå/springa i Sverige också.

Så ikväll och imorgon skall vi då igen en gång packa väskorna. Måste hinna byka några maskiner också så att vi har något ATT packa. Men nu först skall sommardäcken på bilen, sen borde det handlas lite mat till lillkillen. Vet inte om han riktigt äter sig mätt på buffén på båten ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar