måndag 15 april 2013

Helgen som var

Oj vilken rolig helg vi har haft, vi har åkt vikingbåtar, vi har umgåtts med en massa fina människor, ätit en massa gott, shoppat loss och bara tagit det lugnt. Man behöver sådana veckoslut ibland, då allt är bra, roligt och man får ta det lugnt.

Nu är jag smått stressad över att vi inte har något inplanerat för de närmsta helgerna, men jag är säker på att vi fyller dom med något mer eller mindre spännande.

Nu tar jag tag i träningen igen, känner mig frisk och stark. Äntligen! Idag blir det zumba, ska bli jätte roligt att skaka loss till härlig musik. Hade tänkt springa eller styrketräna lite idag på förmiddagen men det hann jag inte med. Måste till kyrkäng och få lite hjälp då alla Adams kläder var inlåsta i skiboxen. Lite jobbigt då jag inte visste att hur man öppnar den. Men vi fick ju umgås med Adams fammo och faffa och det gillade killen. Man riktigt såg hur han hade saknat do!

Nu ska jag passa på att slappa i soffan en stund så länge Adam vilar. Sen myser vi en stund innan det blir dags för gymmet. Hoppas att ni också har/ har haft en skön måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar