tisdag 9 april 2013

En vilans dag

Lillkillen var hela långa dagen hos fammo och faffa. Saknade honom hela dagen då jag låg här hemma på soffan. Guld värt att ha någon som kan se efter lillen då man själv är krasslig. Hem kom också en feberrosig kille med 38 graders feber. SUCK! När ska vi få bli friska? Är han inte frisk imorgon ringer jag skärgårdsdoktorn, det är ju tänkt att vi skall till Sverige på torsdagen. Själv känner jag mig okej, snuva och huvudvärk men hostan och febern är bättre.

Misstänker att det inte blir något gym imorgon heller, en promenad kanske? Vi får köra fullt nästa vecka istället. Känns rätt surt att inte kunna träna nu då jag skulle börja träningsblogga. För att trösta mig själv köpte jag en glass idag. Tyckte jag var värd den. Rätt onödigt nog men något vårtecken ville jag också ha då solen sken där ute och jag själv bara legat inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar