tisdag 9 oktober 2012

Kära dagboken

Nej jag skojade bara. Gud så arg jag blev på en dam idag. Var in till polisen och hämtade ut Adams pass, då jag skulle gå ut igen genom dörren mötte jag en dam. "vad bra" tänkte jag, då behöver jag inte krångla med dörren. Tror ni damen höll upp dörren åt mig och vagnen. NEPP hon smet snabbt in genom dörren. HUR HEL*ETES svårt kan det vara att hålla upp dörren för någon? Speciellt någon med barnvagn. Skulle säkert ha tagit 2 sekunder extra för damen?!?

Idag var det då familjecafée igen, lika trevligt som vanligt. Alltid kul att höra hur andra mammor tänker och funderar kring vardagliga saker. Sen blev det sallads lunch med Lelle. Lunchen blev sen också middag, bjöd på misslyckad fisksoppa. Skäms lite för att dom blev bjudna  på de, men dom behövde i alla fall inte laga egen mat ;)

Vår nya resevagn kom också idag, så vi har provraggade lite med den här hemma. Hittills verkar den bra, det ultimata testet blir ju såklart Turkiet. Men redan imorgon skall vi prova den lite då jag, Adam och syster-yster skall på Hullut Päivät (stockmans galna dagar).

Och sen då duktighets poängen rasslar in på tränings kontot. Idag var det step på schemat. Tungt så in i helskotta MEN så skönt. Speciellt efteråt, men också under själva passet.

Nu lite svenska Hollywood-fruar, ett glas kall cola (jepp är minsan värd det efter träningen) och vindruvor. Tack och gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar