måndag 23 juni 2014

tankar kring träning

det gick bättre på zumban idag, det kändes lite mera som att jag hade koll. Dock såg det knappast speciellt graciöst ut, men det är det som är det fina med zumba INGEN bryr sig. Och gör nån de så kan jag bjuda på det då.. tungt var det, men jag längtar efter att inte behöva ta en paus för att konditionen inte räcker, ännu orkar jag inte pressa mig så att musklerna skriker, nu är det bara pulsen som dånar och flåset som tryter. Men det gäller bara att kämpa vidare, nästa vecka hoppas jag på att min GK (gym-kompis) Lelle inte jobbar kväll, alltid roligare att ha sällskap!

vi är tydligen också tanborstar-kompisar <3



Nu ligger vi redan i sängen, kollar något avsnitt FRIENDS och sen är det godnatt. Anton är pappaledig denna vecka så vi njuter av att göra vardagssaker tillsammans. Tummen upp för denna måndag!

1 kommentar: