måndag 25 november 2013

planering

Försöker göra skolarbeten men fastnar istället på internetsidor och försöker hitta info om syskonvagnar. Jag är helt klart av den åsikten att Adam är för liten för stå-bräde då han är under 2 år. Dessutom vill jag gärna ha barnen vända mot mig, det känns lite olustigt att inte kunna ha ögonkontakt med barnen. I alla fall jag och Adam har mycket kontakt då vi är ut och gå. Men det finns inte speciellt många syskonvagnar som går att vända. Jag gissar ju att Adam kanske vill se något annat än sin mamma ibland sen då han blir äldre. Allra helst skulle jag ju köpa en Bugaboo donkey. Det är drömmen, men den är så fruktansvärt dyr så jag försöker hitta olika alternativ. Emmaljunga har också ett alternativ som tilltalar mig. Bugaboos vagn kan göras om till en enkel vagn också vilket känns rätt smart sen ifall Adam vill t.ex. cykla. Tänker alltså vidare nu till sommaren 2015, då Adam är 3 år.


 Till Emmaljungas hemsida kommer du genom att klicka här
Till bugaboos hemsida kommer du genom att klicka här

Som tur har vi ju tid på oss att fundera ännu, är ju inte ens halvvägs. Men jag är en person som gillar att ha koll över saker och ting så jag gissar att vi kommer att börja springa runt barnvagnsbutiker och prova olika modeller efter julen. Ska bli roligt! Kom gärna med egna tips och råd. Känner mig lite lost just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar