fredag 8 november 2013

Hemma eller dagis?

En vanlig fråga som jag fått svara på nu då jag är gravid med nr 2 är hur mycket Adam kommer att vara på dagis i höst. Det enkla svaret är inte alls

Adam kommer att få vara hemma med mig och pyret. Längtar ren tills vi ska få ha vår vardag igen. Ingen skola och inget dagis. Så gott som unga tider och inga måsten. Vi kommer antagligen att fortsätta gå på Familjecafe och sysselsätta oss med sånt. Längtar!! 

Missförstå mig inte, vet att många har syskonet på dagis någon dag i veckan och det är absolut inget fel med det. Jag känner bara att för oss passar det bättre om Adam är hemma.



Dagis blir aktuellt igen hösten 2015, då får Adam 3år och pyret 1 år börja dagis igen. Men dit är det långt ännu tack och lov. 

Jag vill gärna veta hur ni tänker. Syskonet hemma eller på dagis då nästa kommer? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar