torsdag 10 januari 2013

Lyckligt lottad

Jag måste säga att jag är väldigt lyckligt lottad som har just Anton till min sambo och pappa till mitt barn. Inte nog med att han är världens bästa ;) han gör dessutom "extra" grejjer. T.ex. så är det så gott som ALLTID han som lyfter över Adam till vår säng på natten, jag behöver bara dra fram mjölkkannorna. LYX! Dessutom hjälper han till med allt då han är hemma, oftast betyder det att han fixar Adam så att jag får lite tid att fixa med annat här i hemmet.

Det känns som att vi har ett jämlikt och bra förhållande, det är klart att jag städar mer och lagar mat oftare men jag är ju ändå hemma. Det är ytterst sällan som vi grälar om hemmasysslor, vi har liksom hittat vårt system och det fungerar. Skönt. Det är klart att om man fick önska så skulle han ju få vara mera hemma för att få mera tid med oss, men någon måste ju tjäna pengar också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar