fredag 7 december 2012

Vad är det för dag idag?

Idag är det alltså fredag, det känns som söndag eftersom Anton var ledig både igår och idag. Men så är det lördag imorgon fast det borde vara måndag typ. Råddigt råddigt. Men nu har vi i alla fall lite bättre ordning här hemma. Vi har städat och fixat hela dagen så gott som. Vi som skulle och simma idag, det blev minsann inte så. Adam har sovit duktigt ute i vagnen, skönt nu då det inte är så kallt ute!

Om en liten timme skall jag och syster iväg på zumba, jag vet zumba på en FREDAG! HUR duktiga är inte vi?!? Gymmet har lite mindre timmar nu i december, vilket betyder mindre träning för mig. Det är ju dubbel dåligt eftersom det är just i december som man borde träna mera. Men sånt är det, jag tänker unna mig saker i december! Har ju ändå ett år på mig att fixa det innan det är jul igen. Jag är ju INTE på någon diet, jag har ju faktiskt ändrat min livsstil. Nu ska jag amma Adam, byta kläder och plocka lite här hemma. Vi hörs igen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar