torsdag 25 juli 2013

Hösten

Under de senaste dagarna har hösten börjat klarna mer och mer. Jag skall tillbaka på skolbänken och Adam skall till dagis. Exakt när dagisstarten skall ske får vi veta i mitten av augusti. Men vi håller tummarna för att han skall få börja så fort som möjligt. Känns bra, även om jag gärna skulle vara hemma med honom. Dock väger en examen tyngre just nu. 2,5 år har jag kvar tills jag borde vara färdig socionom YH. Hoppas kunna fixa undan det i den taken. Dessutom kommer jag att tillsammans med en annan dra familjecafé, detta lär skall kunna räknas som praktik, två flugor i en smäll liksom. Då får ju självklart Adam vara med också.

P.g.a detta har det varit litet dött här i bloggen senaste dagarna. Men nu är det bara att vänta tills mitten av augusti, då kommer förutom beskedet om dagisplats också ett möte att bokas in med skolan. Men innan dess skall vi njuta till max av sommaren och av varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar