onsdag 13 februari 2013

Nytt här hemma


Tänkte visa er lite nytt som vi skaffat hit hem. Denna hylla har Anton byggt, HUR duktig är inte han? Vi hade ju egentligen beställt en hylla från en internet sida men då den äntligen kom hem var den riktigt dålig, skranglig och t.om. sönder. Så efter många om och men skickades den tillbaka och Anton byggde denna. Jag är så nöjd och stolt och glad och ja en massa annat över att vi äntligen har just en sån hylla som jag länge velat ha och dessutom är det ju ännu roligare då den är handgjord.
Nu har vi (JAG) då också ett ställe att visa alla våra (mest MINA) muminmuggar. Tror bestämt att vi har 32 stycken för tillfället. Dom är verkligen en favorit, alla är så fina på sitt eget sätt.


Det andra nya hemma hos oss är ju att vi ÄNTLIGEN fått köksgardiner. Dom har min fina mamma sytt till oss, jag valde tyget och sen sydde mamma. Super bra service om ni frågar mig. Gardinerna ändrade på hela vårt kök, det blev super mycket mer hemtrevligt då dom kom upp. Så nu är ni uppdaterade på den fronten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar