onsdag 13 februari 2013

Att blogga eller inte blogga

Ja det är frågan just nu, vill ju så gärna blogga men sen känns det ändå som att jag inte har så mycket att skriva om. Under graviditeten var det lättare på nåt sätt, då kunde man skriva om "grodan" som bökade på inne i magen. NU är ju grodan inte någon liten groda mer utan ett barn med mer och mer egen personlighet och ja nu vet ett eget liv. Alltså kan jag inte riktigt blogga om honom, inte heller känns det speciellt relevant att blogga om vad vi gör på vardagarna. Inget illa mot de som gör det, jag läser själv gärna om vad andra gör på dagarna men det känns tråkigt att själv blogga om det. Dessutom känns det lite som att det inte går att blogga rätt, man är FÖR positiv eller FÖR negativ. Har så svårt att hitta en gyllene medelväg mitt i allt detta.

2 kommentarer:

  1. syster röstar på att INTE sluta blogga!! :)

    SvaraRadera
  2. Du ska nog fortsätta blogga :)
    Jag läser alltid din blogg, fast jag inte alltid orkar kommentera :)

    SvaraRadera