lördag 23 februari 2013

lördagen den 23 februari

Så är vi i slutet av februari ren, skönt på nått vis. Mars är ju så mycket mera vår, förhoppningsvis mycket mera sol och mycket mindre minus. Håller i alla fall tummarna för det, sen att det ändå kommer snöa massor, vara svinkallt och mulet alla dagar egentligen försöker jag att inte tänka på.

Hur har vi det då? Jo tack riktigt bra faktiskt, vardagen knallar på. Anton är på jobb igen, vi är någolunda friska igen, jag tränar på som vanligt och där emellan har vi någon på besök. Det där riktiga familjemyset är vi rätt dåliga på, ofta är det något som är på G. Men fredagskvällarna är fredade. Då gäller bara fredagsmys och gladiatorerna. Skönt att nåt litet vis att ha det så.

Adam växer något så otroligt mycket just nu, han är verkligen inte någon bebis mera. Han drar sig upp på knä mot allt och där emellan faller han och slår sig. Kryper gör han inte ännu men är i krypställning konstant. Han har väl inte kommit på att man kan komma framåt i den positionen också. Men men det kommer nog vilken dag som helst nu. Tredje tanden tittade fram i onsdags och den andra där bredvid kommer väl vilken dag som helst den också.

Träningen då? Om det intresserar någon. Har hållit igång rätt bra rätt länge nu, är så glad att jag och Lelle har det som gemensamt intresse att gå till gymmet. Så mycket lättare då man har sällskap :) Det är otroligt hur roligt det är med träning. Äntligen är jag på G och det finns inte mycket som kan stoppa mig nu :) 

1 kommentar:

  1. Låter som att ni har de riktigt bra :) Och duktigt att gymmande ha hålli i sej! Här har jag lite tappa de där med gymmet som satt i så bra i somras.. Nå får se hur de blir nu när jag ska börja jobba igen och lillebror 9,5mån ska börja dagis :/ Men sommarn kommer emot så då e ju allt mycke lättare igen en tid :)

    SvaraRadera