måndag 4 februari 2013

familjefest

Igår var det kyndelsemässa i kyrkan. En barngudstjänst där dom läste upp alla som döpts under det gångna året och tände ett ljus för dem alla. Adam lästes ju såklart upp och fick ett ljus tänt för sig. Mysigt tyckte jag. 2 av Adams 3 gudföräldrar var också i kyrkan vilket var kul. Efter gudstjänsten var det sedan familjefest på församlingshemmet. Där hade dom ordnat en massa skoj för barnen, Adam är ju dock ännu lite väl liten. Han metade ändå och fick napp! En röd fin boll fiskade han upp, och han verkade gilla den. Sen lekte han med ballonger en stund innan festen var slut. Ett mycket uppskattat event!








Här har jag också på mig min nya tröja som jag beställde från nelly.com ärlskar den! och den var super billig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar