måndag 18 mars 2013

Ingenting är omöjligt

Idag är det måndag, idag känner jag mej stark och glad. Jag känner att denna vecka är full av möjligheter, det har varit mycket tråkigheter den senaste tiden men nu tänker jag banne mig se till att det skall komma glada nyheter istället. Det är klart att vi människor är små, vi kan inte påverka allt men vi kan i alla fall påverka hur vi tacklar problemen.

En skön månad är det idag, solen skiner. Man känner våren, även om det är -10 grader ute. Jag skall passa på att utnyttja min energi och städa idag. Hoppas att ni alla fina där ute också skall få en härlig månad och en skön vecka!

och så en bild från mars 2012
 

och så en från igår

tänk att det var denna lilla sötnöten som sprattlade omkring där i min mage. Tänk att den lilla nöten snart blir 1 år! vart går tiden egentligen? Fast det är jag på bilden är det ändå ofattbart att det gått ett år!!

1 kommentar:

  1. Menar du att bilden är från 2012? Eller är du gravid igen? :)

    SvaraRadera