onsdag 27 juni 2012

Välkommen

Midsommarbild på hela familjen <3 Pappa, Mamma och Adam
Hejsan! Kul att just DU hittade hit till min helt nya blogg. Denna blogg kommer att handla om mej och min familj. Och vem är då jag? Jag heter Malin, är 21 år gammal bor i en liten stad utanför Åbo i södra Finland, tillsammans med min egna lilla familj. Förutom mej själv så finns också min underbara sambo och så vår super fina lilla kille A. A föddes den 12.6.2012 så han är 2 veckor och en dag idag. Just nu njuter vi av allt som hör till den första tiden som nyblivna föräldrar. Allt är inte bara rosa skimmer (eller ljusblått) men i det stora hela trivs vi verkligen i våra nya roller. Innan jag blev mamma studerade jag, men det är något som jag satt på hyllan nu eftersom jag kommer att vara hemma-mamma i alla fall ett och ett halvt år. Sen får vi se vad som händer. Tror att detta får räcka som första inlägg, hoppas ni stannar kvar och följer med oss i vår helt vanliga vardag.

Mamma och en nyfödd son




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar