måndag 14 april 2014

överraskad!

Igår skulle vi fara på Adams kusins namnsdagskalas, trodde jag. Då vi kom in i deras hem tyckte jag att allt verkade som vanligt, kanske lite tystare. "dom är nog uppe på vinden och spelar" säger mamman i huset. Tänkte inte mer på det, började klä av mig och då ser jag mitt i allt att mina fina kompisar har gömt sig i köket och nu smyger sig fram. Ha ha! Jag var totalt överraskad, hade inte alls förväntat mig någon Baby shower just igår. Jätte roligt både för mig och för dem som ordnade att det lyckades!

Sen nalkades det en massa gott att äta, trevliga diskussioner, roliga lekar och till råga på allt fick jag och bebisen ännu en massa fina presenter!

TUSEN TACK till alla som var där och till de som fixat allt!


överraskad!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar