onsdag 25 december 2013

Julafton 2013

Gårdagen firades på bästa möjliga vis, tillsammans med familjen hela dagen lång. Vi startade dagen med julgröt hos Antons föräldrar, Adam fick springa och leka tillsammans med sina fyra fina kusiner. Efter julgröten var det dags att åka till kyrkan. Familjens julgudstjänst är en väldigt fin och stämningsfull tradition som vi har i min familj. Också Adam orkade riktigt fint. På eftermiddagen och kvällen var vi sedan hos min mamma, åt massa god mat och öppnade julklapparna. Adam fick en massa fint som han genast satte igång att leka med. Själv sitter jag nu här och skriver på min julklapp, döm om min förvåning då jag öppnade paketet och hittade en MacBook Air. Blev verkligen till mig. återkommer med bilder bara jag får in dem på min nya dator. En god fortsättning önskas till alla mina fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar