torsdag 31 oktober 2013

En bra dag

Idag har det varit en bra dag. Jag har inte mått så illa, jag har inte varit sådär outhärdligt trött och mitt humör har varit rätt jämnt. På familjecafet hade vi lite halloween tema och sen pysslade vi lite.


Dessutom hann vi en sväng till Lelle, tänk vad bara någon timmes prat kan göra <3 En bra dag alltså.

Lider av ett rätt så dåligt samvete för både mig själv, Adam och Anton, för de senaste veckorna. För mig själv har jag dåligt samvete för att jag inte hunnit/orkat/prioriterat träningen. För Adam eftersom jag varit så trött och för Anton för att han fått stå ut med mig och mina humörsvängningar. Kan inte vara lätt att bo med, tur att det finns människor som vill göra det i alla fall <3

Även om det är mörkt och dystert ute just nu känns det som att vi nu går mot ljusare bättre tider. Orken börjar hitta tillbaka och med den kikar också träningslusten fram. Man får ju faktiskt träna även fast man har ett litet pyre i magen.

1 kommentar: