fredag 3 februari 2012

namn frågor

Jag har nu några namn som jag tycker om. Tänkte om ni kanske skulle vilja kompentera dem och säga vad ni tycker. Jag vill ha ärliga kommentarer, jag vet att alla inte gillar samma namn och vi kommer ändå att välja ett namn som vi gillar och inte ett namn som mina bloggläsare gillar ;)
Namnen är:
Viggo

Vidar

Theodor/Theo

Rasmus
(låter det dumt med Rasmus Helenius?)

Jasper

Och sen en fråga till:
Vilket efternamn skall lillkillen få? mitt eller Antons? vi är ju inte gifta ÄNNU men jag antar nog att vi kommer att gifta oss nån gång. HUR tänker ni andra? jag fick mammas efternamn då jag föddes, men jag vet många som ger pappans. Jag och Anton kommer inte överrens för vi är både så partiska och vill båda att lillkillen ska få vårt efternamn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar