fredag 21 augusti 2015

Några snabba fredagstankar



Jag borde verkligen packa just nu, för nu är det inte bråttom ännu. Nu sover dessutom Saga och Adam är på dagis, men istället sitter ja här framför datorn och dricker kaffe. *SMART* hatar att packa, och gör det alltid i sista minuten, och då rafsar jag ihop en hög med kläder i en kasse. *måste bli bättre på det*

Hoppas att Adams dagisdag varit bra idag, igår var första lite bättre dagen så jag lever på hoppet. Ska inte klaga på att det är jobbigt, för ingen har TVINGAT mig att sätta honom i dagis. Och i slutändan är jag säker på att detta är det bästa alternativet för oss, men ja just nu SUGER DET.

"Någon" borde orka tvätta golven här hemma, och denna "någon" tycks aldrig göra det. Trist typ!

Jag ser framemot nästa veckas onsdag, för då är det träff med Linda och vågen igen. Ska bli riktigt spännande att se vad som hänt.

Jag MÅSTE komma igång med styrketräningen igen, har slarvat lite väl med den nu. Har prioriterat annan träning, vilket i och för sig är bra det också. Men jag VET ju att jag behöver styrketräna också! Måste fundera ut lite vilka dagar som skall vara "salen dagar". 

Varför måste Saga få 1000 tänder på en gång? Redan EN ynka liten tand gör att hon total vägrar äta allt annat än mjölk, och nu kommer det 3 tänder på en gång. *SUCK*

SHIT vad klockan blev mycket nu, dags att hämta hem Adde! 
(fortfarande packat NADA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar